HP Pavilion dv7-1150ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-1150ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan van Iggen 06-02-2009

In december deze laptop aangeschaft.
De laptop is sneller dan de acer die ik hiervoor had.
het geluid is voor een laptop zeer goed.
Beeld is zeer mooi.
De ingebouwde wifi werkt zeer goed net als het bluetooth.
De bediening van het geluid alswel het aan en uitzetten van wifi is zeer gemakkelijk te doen.
Er zit als bonus een medie center afstand bedieng bij die je kunt opbergen in de PCMCAI 2 gleuf.
Al met de beste Laptop sinds tijden,
Gr,

jan

raffi24 27-01-2009

Ik heb de laptop nu een paar dagen in bezit.
Ik vind het echt een super laptop tot nu toe! hij is lekker snel, stabiel en de ventilator hoor je bijna niet.
Ik vind alleen dat de dvd speler een lange laad tijd nodig heeft.
verder zijn de toetsen ook lekker soepel en is het beeldscherm erg mooi!
Geluid is ook super mooi!

over een tijdje zal ik nog eens een review plaatsen

Andy R 05-01-2009

Deze HP sinds 1 december in bezit. In mijn funtie als systeembeheerder al steeds goede ervaringen gehad met Desktop PC's van HP. Nu keuze dus op deze laptop.

Kan alleen maar zeggen een stabiele en degelijke machine. Heeft alles aan boord wat een enthousiaste gebruiker maar kan wensen. Vooral het grote werkgeheugen is een pluspunt.

Alle programma's die ik reeds geïnstalleerd heb werken vlekkeloos en soepel.

Heel veel waar voor je geld.
Een echte aanrader !

Frank t.L. 03-12-2008

Sinds een paar dagen in bezit.
Had al een luxe 17 inch HP laptop uit de 9200 serie en was daar al zeer tevreden over.
Deze 1150 gekocht als vervanging van een 15 inch Acer. Daarmee een aantal problemen gehad die door Acer slecht of niet opgeslost werden. Vandaar nu weer een HP

Deze 1150 biedt voor mijn gevoel de beste prijs / prestatieverhouding van de aangeboden modellen in zowel de 10 als de 11 serie van HP.
Bovendien was hij net ergens in de aanbieding, dus daar gebruik van gemaakt bij aanschaf via mijn gebruikelijke leverancier.

Een blue-ray speler is leuk, maar zou zelden gebruikt worden als zodanig. Zie me voor een filmpje of zo nog geen laptop aansluiten op de flatscreen.
En aangezien ik die wel heb zie ik me ook geen film kijken op een 17 inch scherm.

Voor de meerprijs koop ik bij behoefte wel een losse speler.

Ik gebruik de laptop voor diverse doelleinden, van documenten tot bewerken van foto's, bijhouden van een website en af en toe een spel.

Het beeldscherm oogt lekker rustig, aangenamer / minder agressief dan de andere HP. Van het spiegelen heb ik eigenlijk nooit last gehad, terwijl ik toch haaks naast een raam zit meestal.
Kijkhoek is vrij beperkt, maar zittend voor het scherm, waar het toch om draait, mooi beeld.

Toetsenbord is werkelijk topklasse en werkt soepel en stil. Zichtbaarheid van de zwarte opdruk op de grijze toetsen valt me reuze mee in gebruik.

Werd overigens zeer aangenaam verrast door de aanwezigheid van de subwoofer. Stond op de ene site wel, op de andere niet.
In ieder geval ook niet op de site van HP zelf. Zit er wel in dus! Geweldig vol geluid hierdoor met bij behoefte fors volume. Natuurlijk zijn er betere externe speakers, maar voor een laptop supergeluid.
Luister nu ook regelmatig muziek onder het werken.

Polssteun is zeer stevig, net als de rest van de behuizing overigens.
Laptop is snel, ook bij verwerken van verschillende taken tegelijk. Internet ook merkbaar sneller. Maar goed, hij is natuurlijk ook sneller dan een vorig model.

Ventilator is 95 procent van de tijd fluisterstil, terwijl ik daar toch verschillende klachten over gelezen heb. Wat vorige modellen betreft.

Dat alles, in combinatie met veel aansluitmogelijkheden maakt het voor mij ene prima aanschaf. Dik tevreden tot nu toe.

De touchpad is echt glad als en spiegel en ook als zodanig te gebruiken indoen gewenst ;<) Tevens zeer gevoelig. Bij gebruik losse muis kan die met een knopje eenvoudig uitgeschakeld worden zodat je er met werken geen last van hebt.

Tot slot; Ja, door het materiaal zie wat sneller vingers, zeker op de touchpad.
Nou en? Af en toe een keer poetsen hoort erbij toch?
Persoonlijk vind ik het een mooi vormgegeven apparaat met chique en luxe uitstraling.